Slutat baka?

BLOGGEN KOMMER FINNAS KVAR, MEN NYA RECEPT LÄGGS UPP PÅ MIN FÖRSTA BLOGG:

http://ihuvudetpaida.blogg.se -  Så besök gärna den/följ mig via bloglovin/instagram - frulinander

Jag hinner verkligen inte med 2 bloggar just nu. Tar sitt lilla tag att skrivs ner ett recept, så den här bloggen blir lidande.

Om jag slutat baka? Nej, det är snarare tvärt emot.. Så mellan jobb & försöka ha ett liv klämmer jag in så mycket bakning som möjligt (terapi). Har funderat på att föra över alla recept till min vardags/nagel blogg ist, så Kanske det händer lite mer gällande publicerade recept.. Lär fundera lite!

Till helgen som var bakade jag dopcupcakes till min chefs dotters dop. Choklad & hallon cupcake med vit chokladfrosting. Fjärilar i sockerpasta, ätbara pärlor & ätbart glitter. Bjuder på en bild av dom nu iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0