Mini Ananaspaj

 

Innan förra veckan så hade jag aldrig gjort en ananaspaj förut. Är egentligen ingen

pajmänniska alls, gillar att göra dom men äter sällan. Gjorde iaf Mini pajer som en

del av efterrätten till Personalfesten jag lagade mat till i lördags. Innan servering

så la jag en stor sked med krämig vaniljvisp på toppen. Dom blev riktigt omtyckta!

 

Receptet räcker till 18 små pajer eller en stor. Hittade receptet HÄR, men använde lite

mer krossad ananas än vad det stod i receptet. Nästa gång ska jag klura på något

eget recept.. Eget är alltid bäst, men testar gärna andras :-)


Kommentarer
Postat av: jenny lång

Brukar göra den pajen fast med hallon i stället. de är sjuuuukt gott :)

2010-10-07 @ 08:10:34
Postat av: Sussi

Å dom var ju skit goda mmm

2010-10-07 @ 12:16:28
Postat av: Ida

Emelie hade bakat ananaspaj idag, du får väl cykla dit & käka lite :-)

2010-10-07 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0